Tässä osa viikonlopun leipomuksista. Taikataikinaa käytin ja vinkki: Käytä apuna uunisi grillivastusta, jos sellainen on. Saat kertapaistolla erisävyisiä leipiä ! Vaaleat pyöreät otin ensin pois, grilli päälle ja uunipelti vähän ylemmälle tasolle. Patongit hetken päästä ulos uunista ja ruisleivät saivat olla pisimmän ajan:

344315.jpg